Stowarzyszenie Sprintu Samochodowego

forum dyskusyjne
Teraz jest czwartek, 28 marca 2024, 15:39

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]




Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Następna strona
Autor Wiadomość
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 20:08 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
filipN napisał(a):
czarownik napisał(a):
Mam Hosjery dopuszczone do ruchu, te z bierznikiem ... skąd mam wiedzieć czy są dopuszczone w UE?


zacytuję co napisałem w poprzednim wątku:
[...]dopuszczenie opony do ruchu w PL odbywa się na podstawie homologacji drogowej. Świadectwem takiej homologacji jest wybity na oponie znak E w kółku wraz z następującym po nim numerem i tak dla homologacji ogólnoeuropejskiej będzie to ciąg cyfr zaczynający się od 4, dla homologacji polskiej będzie to ciąg cyfr z liczbą 20 na początku[...]


To zajebiście :? .
Moje zwykłe drogowe BFGoodrich 315/35ZR17 mają homologację zaczynającą się od 25, czyli dupa nie spełnia normy europejskiej.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 20:15 
Offline

Dołączył: piątek, 4 listopada 2005, 22:08
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin/W-wa
REN napisał(a):
Ja mysle, ze klimatyzacja jest jednak wyposazeniem opcjonalnym wiec nie powinno byc zakazu jej demontazu.

Natomiast powinna zostac uregulowana sprawa szyberdachow. IMO powinien byc zakaz ich demontazu.


Dokładnie tak!

Zresztą przez demontaż klimy większość rozumie wyjęcie chłodnicy, kompresora, itd. a nie sterowania...
Czyli wnętrze zostaje seryjne.

Co do szyberdachów - niby to też wyposażenie opcjonalne, ale jednak jest to część nadwozia a to ma być przecież seryjne(za wyjatkiem tych "karbonów"...)

SWAPy - dla przejrzystości i łatwości kontroli technicznej - tylko z danego modelu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 20:17 
Offline

Dołączył: sobota, 10 czerwca 2006, 23:50
Posty: 11
Lokalizacja: ZSW
demontaz klimatyzacji - TAK , czesto klima przeszkadza w przerobkach
swap dozwolony w grupie prod. - TAK.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 20:21 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 23:29
Posty: 179
Lokalizacja: Łomianki
Co do usuniecia klimy to dokładnie tak, chłodnica i kompresor często wadzi w przeróbkach. No i wiadomo nie każde auto ma ją seryjnie.

_________________
Obrazek
Corvette LT1 355 Turbo Best ET 10.791
El Camino '77 LT1 355 Best ET 13.321


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 21:15 
Offline

Dołączył: sobota, 8 stycznia 2005, 13:18
Posty: 134
Lokalizacja: śląsk
Avus napisał(a):
swap dozwolony w grupie prod. - TAK.


powtarzam`:
Honda zrobi wam K.O.
przyklad:
EG6 z K20

tylko silniki wystepujace w danym modelu

reglamin powinien byc zrobiony tak zebym nie mogl przebudowac auta do street, inaczej klasa drag umrze
swoja droga zapewniajac porzadne nagrody w klasie drag mozecie rozpedzic ten sport w kraju
jak narazie na zadnych zawodach nie zwrocil mi sie chocby koszt dojazdu
poprawcie to w przyszlym roku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 21:44 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 12:02
Posty: 302
Lokalizacja: Warszawa
to niech robi Honda K.O.
przeciez nie o to chodzi, zeby wyeliminowac hondy

swapy powinny byc dozwolone w obrebie danej marki jezeli tylko sa zachowane seryjne punkty mocowania silnika i skrzyni oraz nie sa zmodyfikowane podluznice i plyta podlogowa

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 22:26 
Offline

Dołączył: sobota, 8 stycznia 2005, 13:18
Posty: 134
Lokalizacja: śląsk
jak niezrozumiales to ci napisze wyrazniej
jak poswiece 2 dni to mam full streetowe auto
powiedz mi kto sie bedzie scigal w klasie turbo drag ?
idac tym sladem dochodzimy do tego ze kazde auto ktore obecnie jezdzi w dragu moze pojechac w klasie street po kilku dniach pracy przy nim
regulamin musi to uniemozliwic
i niechodzi o tytuly (o ktore de facto bedzie ciezko bo bedzie po kilka aut w klasach dragowych) tylko o liczebnosc w klasie w ktorej startujesz
poprostu niechcialbym sie scigac z 3 rywalami
wole z 30-stoma
swoja droga to wysluchalbym chetnie uwag kierowcow
w koncu to ich show


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: niedziela, 16 lipca 2006, 23:34 
Offline

Dołączył: środa, 24 sierpnia 2005, 13:15
Posty: 81
Lokalizacja: katowice
syncro napisał(a):
jak niezrozumiales to ci napisze wyrazniej
jak poswiece 2 dni to mam full streetowe auto
powiedz mi kto sie bedzie scigal w klasie turbo drag ?
idac tym sladem dochodzimy do tego ze kazde auto ktore obecnie jezdzi w dragu moze pojechac w klasie street po kilku dniach pracy przy nim
regulamin musi to uniemozliwic
i niechodzi o tytuly (o ktore de facto bedzie ciezko bo bedzie po kilka aut w klasach dragowych) tylko o liczebnosc w klasie w ktorej startujesz
poprostu niechcialbym sie scigac z 3 rywalami
wole z 30-stoma
swoja droga to wysluchalbym chetnie uwag kierowcow
w koncu to ich show




syncro pisząc: powiedz mi kto sie bedzie scigal w klasie turbo drag ?, ma rację.

Popaczcie na obecne klasy, zazwyczaj w każdej utworzyła się czołówka, którą tworzą od 2 do ok4-5 auta. Po wprowadzeniu klas Street bardzo prawdopodobne jest, że wszyscy poza tą czołówką przeniosą się do Street, a sama czołówka też jest w stanie się dopasować( jak poswiece 2 dni to mam full streetowe auto)

Dlatego uważam że klasy street powinny zdecydowanie różnić się od klas pro.



A tak bym widział klasy w sezone 2007:


1.MINI w której klasa MINI STREET byłaby nie oddzielną grupą a raczej podgrupą.

Eliminacje przejeżdżałyby wszystkie auta razem (oszczędność czasu), i po eliminacjach zgodnie z wynikami zawodników tworzone byłyby klasyfikacje dla wszystkich aut(MINI), czyli taką klasyfikację OPEN MINI gdzie znajdowały by się wszystkie dopuszczone do startu auta (czyli niby te DRAG i STREET) i drugą klasyfikację dla aut dopuszczonych do STREET.
Pierwsza klasyfikacja (OPEN MINI) wyłania cztery auta które jeżdżą w półfinałach i finale klasy MINI - może się okazać że będą to same auta niedopuszczone do klasy MINI STREET ale może sytuacja pokaże że jakieś auta STREET będą potrafiły konkurować z tymi teoretycznie szybszymi.
Druga wyłania cztery auta STREET które jeżdzą w pół i finałach podklasy MINI STREET.

Reszta klas analogicznie do tego, czyli:

1) MINI a w niej MINI STREET
2) MINI PLUS a w niej MINI PLUS STREET (ja proponuję nazwę MINI TURBO bo dodajemy doładowane w tej klasie a na symbol doładowania bardziej pasuje TURBO tak jak jest pózniej klasa TURBO czyli doładowane ale to tylko kwestia nazewnictwa)
3)DIESEL a w niej DIESEL STREET
4)...
5)...
6)nazwę V8 zmieniłbym na PROFI MAXI a w niej PROFI MAXI STREET
7)...
8)...
9)tutaj też logicznie by było TURBO MAXI a w niej TURBO MAXI STREET
10)i zmaina na KING OF ALL(możecie zaproponować coś innego) a w niej np: 20 najszybszych aut i KING OF STREET (20 najszybszych z klas STREET)

Wydaje mi się że jest to dość przejrzyste i logiczne.


Samochody startują tak jak dotychczas wszystkie w swoich klasach razem.

Sędziowie przy badaniu technicznym oznaczają samochody dopuszczone do klas STREET literką "S".

Taki podział gwarantuję że Syncro i inni nie będą musieli się przenosić do klas STREET i nie będą jezdzić sami.

W poszczególnych klasach dalej będzie się walczyć o TYTUŁ MISTRZA POLSKI(oczywiście kierowcy posiadający licencję PZM) a w klasach STREET o puchar SSS albo coś innego.

Będzie możliwość, że w półfinale klasy spotka się auto STREET (jeżeli będzie na tyle dobrze przygotowane) z autem nie street.


I myślę, że będzie fajnie!!!!!!!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 01:16 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 12:02
Posty: 302
Lokalizacja: Warszawa
syncro napisał(a):
jak niezrozumiales to ci napisze wyrazniej


co odrazu na mnie wjezdzasz
doskonale zrozumialem co napisales
czy ty czlowieku nie masz odrobiny kultury osobistej?

mam na temat swapow inne zdanie i naprawde nie interesuje mnie fakt, ze dwa dni zajmie ci przerobienie samochodu do klasy street

jest olbrzymia ilosc samochodow typowo ulicznych ktore maja silniki z innych modeli i wrzucenie tych samochodow do klas dragowych jest gorszym rozwiazaniem niz jak bys mial sie przeniesc do klasy streetowej

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 08:41 
Offline

Dołączył: piątek, 4 listopada 2005, 22:08
Posty: 38
Lokalizacja: Lublin/W-wa
REN napisał(a):
syncro napisał(a):
jak niezrozumiales to ci napisze wyrazniej


co odrazu na mnie wjezdzasz
doskonale zrozumialem co napisales
czy ty czlowieku nie masz odrobiny kultury osobistej?

mam na temat swapow inne zdanie i naprawde nie interesuje mnie fakt, ze dwa dni zajmie ci przerobienie samochodu do klasy street

jest olbrzymia ilosc samochodow typowo ulicznych ktore maja silniki z innych modeli i wrzucenie tych samochodow do klas dragowych jest gorszym rozwiazaniem niz jak bys mial sie przeniesc do klasy streetowej


Ale jest wielokrotnie większa ilość samochodów bez przeszczepów silników z innych modeli, więc to żaden argument...

Zresztą regulamin powinien jasno, klarownie i głęboko rozdzielać klasy DRAG i STREET, tak aby zmieniając oponę czy zakładając lampę nie można było sobie przeskakiwać z Drag do Street i odwrotnie... bo w innym wypadku całe to zamieszanie nie ma sensu.

I dlatego zapis o swapach silników tylko z danego modelu jest moim zdaniem bardzo istotny i pozwoli aby w obu klasach startowała odpowiednia ilość zawodników.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 10:30 
Offline

Dołączył: sobota, 8 stycznia 2005, 13:18
Posty: 134
Lokalizacja: śląsk
REN napisał(a):
mam na temat swapow inne zdanie i naprawde nie interesuje mnie fakt, ze dwa dni zajmie ci przerobienie samochodu do klasy street


to pytam po raz 2gi
kto ma sie twoim zdaniem scigac w klasach drag?

REN napisał(a):
czy ty czlowieku nie masz odrobiny kultury osobistej

poprostu nie dbam o PR :lol:

dziwne ze najwiecej do powiedzenia maja ludzie ktorzy sie nie scigaja :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 10:48 
Offline

Dołączył: środa, 23 czerwca 2004, 16:12
Posty: 15
Zupełnie zgadzam się z Renem. Przecież jeżeli ograniczymy swapy do silników które występowały w danym modelu to proszę mi odpowiedzieć na pytanie jaki sens ekonomiczny miałoby takie przedsięwzięcie?
Proszę o odpowiedź jaki procent ludzi rzeźbi auto i wymienia silnik ( w celu poprawy osiągów ) a nie zmienia poprostu samochodu na szybszy model?
Dla mnie ten zapis jest bez sensu gdyż zabija całą ideę swapów, dodatkowo ogranicza start aut z tak popularnymi swapami jak cc/sc 1,2 czy też corsa 2,0. W obu przypadkach auta są w pełni street, mają o wiele większy potencjał niż seryjnie dostarczane silniki przez producenta. Co do wspomnianych problemów z identyfikacją (czy coś było zmienione z podłużnicami) nie wyolbrzymiałbym tego problemu. W większości przypadków na pierwszy rzut oka je widać Jeżeli ktoś oprotestuje jakieś auto wtedy najwyżej trzeba sięgnąć głębiej. Gorzej z identyfikacją czy dany silnik był montowany w danym aucie. Zaraz znajdą się "dowody" na jakieś wersje limitowane w "bangladeszu" i zamieszanie będzie sporo większe niż te 5-15 minut poświęcone na weryfikację mechaniczną. Pozdrawiam

ps. Jeszcze jedno, jeżeli ktoś chce przejść z klas drag na street to przecież może, dziwię się jedynie że chce, bo przecież ranga zawodów o wiele mniejsza, a co za tym idzie "nagrody i prestiż" o wiele mniejszy.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 11:13 
Offline

Dołączył: poniedziałek, 24 maja 2004, 12:02
Posty: 302
Lokalizacja: Warszawa
syncro napisał(a):
to pytam po raz 2gi
kto ma sie twoim zdaniem scigac w klasach drag?


zmiany nie powinny isc w kierunku robienia ograniczen w klasach street ale powstaniu klas streetowych powinno towazyszyc znaczne poluzowanie regulaminu klas dragowych

kto sie bedzie scigal? profesjonalisci
jezeli dwa dni zajmie ci przerobienie samochodu do klas street to znaczy ze caly czas blizej ci jednak do amatora niz profesjonalisty

syncro napisał(a):
poprostu nie dbam o PR :lol:


ja bym to nazwal inaczej

syncro napisał(a):
dziwne ze najwiecej do powiedzenia maja ludzie ktorzy sie nie scigaja :)


wybacz, ale scigalem sie wiecej niz ty

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 11:19 
Offline
SSS TEAM

Dołączył: poniedziałek, 10 maja 2004, 20:08
Posty: 6923
póki co swapy są z grupy producenckiej lub danego producenta,
klasy drag i street zawsze będą startowały razem, w drag będzie MP w street puchar, pozostaje pytanie czy maja mieć jeden półfinał/finał czy robione oddzielnie, chyba to drugie jest lepsze

kto gdzie się będzie ścigał okaże się 1 maja 2007 dopiero (chyba że uda się wcześniej go uruchomić), proszę nie siać zbędnej paniory, wyłączcie też gen agresji :D, robimy fajny, przyjazny regulamin który jak zwykle się sprawdzi w praktyce,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Temat:
PostNapisane: poniedziałek, 17 lipca 2006, 11:33 
Offline

Dołączył: sobota, 20 listopada 2004, 12:03
Posty: 60
Lokalizacja: Lublin
Czy po stworzeniu klas street, zostanie w klasach drag ogólnie z 20 aut?

Wedłu mnie regulamin klas street powinien być rygorystyczny, żeby nie powodował odpływu zawodników z klas DRAG.

Albo wszystkim po pucharze , wtedy napłynie dużo zawodników :lol:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj w/g  
Stwórz nowy wątek Ten wątek jest zamknięty. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 749 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Następna strona

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 41 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron