dodam i swoja opinie, jako zawodnika (zreszta na parkingu dla zawodnikow to byly popularne opinie)
PLUSY:
-5 przejazdow to jest postep - ze dwa lata temu bywaly tylko 2.
-totalnie zaskoczylo mnie ze wkoncu zaczeliscie od rana (przed
puszczac zawodnikow
- bardzo fajne, szybkie zagraniczne samochody
-super pokazy panowania nad motocyklem
- hostessy bardzo urocze
MINUSY:
- brak jakiegos dokladniejszego harmonogramu- zawodnicy z DRAGu przyjezdzali czesto z samego rana a pozniej czekali do 13 na jakis przejazd. nie widze sensu zeby niektorzy zawodnicy, ktorzy maja do przejechania pol Polski zrywali sie w srodku nocy zeby ruszyc, byc na 7.... a pozniej lezec do 13. tak samo jak pozniej rozgrywanie finalow dla DRAGu o poznych godzinach- z laweta szybko sie nie wraca do domu... a niektorzy do pracy ida w poniedzialek.
- ogolny chaos na parkingu i na starcie- na starcie ludzie z obslugi powinni byc jakos bardziej widoczni - jakas kamizelka z napisem organizator czy cos (biale spodnie nie wystarcza
skad mam wiedziec ze to nie jest przypadkowa osoba).
na parkingu- znowu dzial sie rozne fajne rzeczy- palenie gumy, kreceni baczkow czy proby startow i to nie wolne...
w pewnym momencie zostal zablokowany wyjazd z parkingu bo ustawili sie motocyklisci i jeszcze jakies samochody.... Prosze zrobcie jakies jasno okreslone miejsce dla motocyklistow - bedzie im wygodniej i nie beda musieli blokowac przejazdu (moglby ktos popilnowac zeby byla jakas droga przejazdowa).
-wywolujecie klasy STREET... samochody podjezdzaja rozgrzane i... a teraz jeszcze 40 motocyklistow zrobi po 5 przejazdow a wy na wjezdzie poczekacie sobie ponad godzine.... ani sie cofnac bo przejazdu nie ma, ani gdzies pojsc bo bedzie awantura ze zastawiony wjazd kiedy bede miesiwo trawil - trzeba siedziec i czekac...
- wywolujecie klasy DRAG... samochody podjezdzaja rozgrzane i... a teraz jeszcze Jetcar...i godzina czekania przed barierkami (zanim sprzatneliscie 25 minut?, zanim Jetcar byl gotowy do wyjechania z parkingu kolejne 25 minut? gdzie nic sie nie dzialo- bez sensu przestoj... wkoncu wyjechal i zrobil swoj przejazd- na sama procedure rozgrzewania nie mozna narzekac, tyle to trwa i koniec)
swoje 5 przejazdow robilem 45 minut to chyba troche dlugo?
- no teraz to troche przyoszczedziliscie na TOI TOIach- 35 zl za wstep dla kibica i ze ... ilu moglo byc widzow ? 2-3 tys ludzi nie ma gdzie sie odlac... no ze 4 widzialem jeden na parkingu przy bramie wjazdowej, dwa na wylacznosc Mazdy i gdzies tam jeszcze jeden... z parkingu dla zawodnikow ladny kawalek trzeba bylo przejsc - nic dziwnego ze norma bylo zalatwianie potrzeb za barierke... tylko jakos kobiety narzekaly nie wiecie czemu?
finaly- wywolaliscie finaly klasy DRAG MINI i.... stalismy znowu godzine na wjezdzie bo trzeba bylo rozdac nagrody... czapeczki czy cos... zrobcie moze po kazdym finale rozdanie ze 2 nagrod (zawodnicy w tym czasie z nastepnej klasy sie przygotuja, rozgrzeja ustawia) i jazda z kolejna klasa...
z Przejazdow swoich jestem MEGA zadowolony... poprawilem swoj rekord zyciowy w klasie Mini (z 15,3 na 14,9), o wlos wszedlem do polfinalu, a pozniej niestety nie mialem rozgrzanego wystarczajaco dobrze samochodu (godzina czekania na wjezdzie zrobila swoje) i nie poszedl mi przejazd tak jak powinien.
Zreszta nie zdziwilbym sie gdyby awaria w drugim polfinale, nie byla spowodowana wlasnie ostygnieciem samochodu...