może przenieść te parę postów odnośnie napędów z tematu o roku 2011
Prosiak napisał(a):
HIO dokładnie tak jak mówisz jeżeli walczy się tylko z czasem to nie ma różnicy w jakiej klasie jedziesz. Ale jeżeli jedziesz w klasie drag rwd i przyjadą np; litwini to możesz takim Porszakiem z odpiętym przednim napędem co jedynie sobie z torby strzelić i to wszystko, więc zostaje puki co tylko klasa street. Klasa drag rwd to już co najmniej trzeba dysponować 8- sekundowcem, także w Polsce myślę ze jakieś 3-4 lata i będzie grubo, puki co zostanimy jeszcze przy streecie bo szału nie ma i nie będzie
czyli jednak chodzi o wygrywanie nie ważne w jakiej klasie? a najlepiej jak klasę podpasują pod to auto?
Goście zagraniczni w klasie RWD turbo/street byli raz w tym sezonie. Ten egzemplarz Porsche z odpiętym przednim napędem (z różnymi kierowcami) zrobił drugi i trzeci czas biorąc pod uwagę cały sezon i obie kategorie. Lepszy był tylko Dmitrij Nagula który wystartował 1 raz na Bemowie.
Niestety u nas w klasie RWD Turbo czasy na poziomie 11 z hakiem wystarczają żeby praktycznie zdominować cały sezon... więc o jakich 8 czy 9 rozmawiamy?
Jestem przeciwny rozszerzaniu klas Street o nowe modyfikacje, po to aby te klasy nie ciągnęły się w nieskończoność... bo to nudne będzie. na Bemowie w klasie Street Rwd było 25 aut, w Ełku 19. w RWD Turbo odpowiednio 7 i 5 a w Białej 3.
To mi przypomina sytuację z 2005 roku gdzie na Bemowie w klasie Profi byłem 37 na 50 aut... i wtedy podjąłem decyzję o zmianie klasy na niższą ... i szybszą
Możliwość odpięcia jednej osi, może też zwiększyć ilość aut w Street FWD których jest obecnie od groma... na Bemowie 37 w Ełku 18, Sosnowiec 26, w Białej 15... już i tak dużo osób twierdzi że to nuda widząc 15 "takich samych" civiców.
Inna sprawa, że to nic fajnego być na 30 pozycji w klasie- taki zawodnik następnym razem może nie przyjechać na zawody, bo po co...
Dodawanie możliwych modyfikacji w Street niekorzystnie wpłynie na klasy DRAG - łącznie z tym że nie będzie miał kto w nich jeździć i zostaną zlikwidowane.
a i tak BTW - porównanie okiem laika:
Komentator mówi, że dany samochód nie jedzie w ulicznej klasie, bo zmienił opony na "wyścigowe" (czyli 20 minut roboty) VS mówi, że dany samochód ma przerobiony napęd z AWD na RWD, ale został w Street - dla przeciętnego widza będzie to z miesiąc profesjonalnej roboty