KamienPomorski napisał(a):
KLASA STREET : Silnik tego samego producenta , dopuszczony montaż silnika największego jaki szedł seryjnie np. opel corsa a 1.6 benz. Nie dopuszczalna wymiana dyferencjału i skrzyni biegów z nowszej epoki . zabroniona ingerencja w podłużnice, zawieszenie , zakaz dodawania turbo , zakaz dodawania nitro , wydech nie przekraczający np.100db , rozmiar kół większy max o 1cal .
-Silnik tego samego producenta- dobry pomysł. tak już kiedyś było- przynamniej większe prawdopodobieństwo że podłużnice nie zostały przerobione itp.
-co do wielkości to trochę bezsensu- w civicach 5/6 generacji gdzie max był 1,6 spokojnie można włożyć 2,0/2,4 i jeździć tym na co dzień totalnie bezawaryjnie robiąc przebiegi po 30 tys rocznie.
- skrzynia biegów z nowszego auta? czemu nie- ja w civicu 4 gen mam skrzynie na linkę ... spokojnie moge założyć skrzynię z hydro z 5 gena. no i
brak możliwości szybkiej weryfikacji-zabroniona ingerencja w podłużnice- to dobry punkt- ale też musiałoby się od razu to rzucać w oczy żeby ktoś się zorientował.
-zakaz doładowania- bez sensu i kropka.
-wydech... praktycznie
brak możliwości weryfikacji, za dużo zawodników, trzeba by mieć stanowisko do pomiaru...
- rozmiar kół -
brak możliwości szybkiej weryfikacjijeżeli już ruszać klasę street to wprowadziłbym rozsądną barierę czasową np Street FWD do 12 sekund. jeżeli szybciej to przechodzi do Dragu. z włączeniem przejazdów w King of Street - tam każdy mógłby cisnąć ile da radę i robić rekordy.
Sądzę że ten zapis zaostrzyłby rywalizację i więcej by zależało od kierowcy